Monday, July 19, 2010

hai selamat malam!

salam...

pulang ke bilik setelah jam hampir melewati pukul 12 malam..badan sudah lembik xberdaya..sebelum tidur aku sempat melayari newspaper online,update perkembangan semasa...xde ape2 yg betul2 terkini pun..yg ada cuma isu2 lama yg dikitar semula..membosankan..

hmm...awal semester yg sibuk...aku xsedar sejak bila aku merelakan diri aku (yg hakikatnya suka berehat ni) tenggelam dlm kesibukan..kesibukan yg xpunya pilihan...redah ajelah~

tadi aku dipaksa mendaftarkan diri untuk main futsal..rasa nak menyorok di sebalik pokok je masa dorg suruh tu...memang aku dah menyorok pun..tapi dorg nampak..hmm...dah bertahun xbersukan,mcm mana niiiiiiiiii....buntu!

oklah,sudah mau tidur..penat...mengantuk..xgembira...apa pun hati mesti ikhlas sentiasa..baru setiap amal berbuah pahala..

Bismikallahumma ahya waamut...zzzzzzzzzzz~

No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
penuntut institut pemikiran politik Ibnu Hussian.