Saturday, September 11, 2010

hilang...

hadirnya entah bila,
entah bagaimana,
begitu saja datangnya,
cukup membuat sendi-sendiku terkesima teruja.

saat ini dia jauh sekali...

hati ini sakit terdera,
dibuai-buai duka,
lara sekali terasa,
jiwa kosong hampa,
terpencil,sendiri,sepi...

ke manakah dia menghilang?
kembalilah,
mari dengar bisik hatiku yg merekah kecewa,
simpatilah dengan titis air mataku,yg turun laju menderu..
ke manakah dia menghilang??
kembalilah,nyanyikan aku lagu2 indah sang pujangga,
moga2 air mataku mampu tersenyum gembira,
di celah rawan luka yg x ketemu penawarnya...

ke manakah agaknya dia menghilang??
biarkan aku terus mengharapkan kepulangan,
biar aku terdampar.
biar aku terkapar.
kalau hanya itu yg aku mampu.........




mar
11.46pm
sabtu.
11/9/2010

2 comments:

Followers

About Me

My photo
penuntut institut pemikiran politik Ibnu Hussian.