Monday, August 30, 2010

aduhhhhh..............

aku sedang terpaksa meneruskan saki baki perjalanan yg masih bersisa 3 hari sebelum pulang utk beraya dan bercuti di rumah. apa yg menyebabkan aku menjadi begitu ralat dan keterpaksaan ialah 2tugasan yg tersengih2 di hadapanku minta dilayan,diberi perhatian,dan dilaksanakan.:test PIL dan presentation trust..aduhhhh....

mood aku yg baru nak terloncat-loncat gembira menghampiri cuti raya jadi lemah xbermaya dgn tuntutan alam ni..aduhhhhh sekali lagi..

xtermasuk longgokan kerja dan test bertimbun-timbun lepas raya lagi..(boleh x nak harap uia tutup je lepas raya..??hehehe..)

apa2 pun,amanah mesti ditunaikan..mustahil aku boleh cakap kat Dr.Mohsin,"Sorry Sir,i'm x going to present today because i am so lazy..asyik teringat nak masak ketupat je sir"
dan mustahil aku bleh tulis kat paper PIL:"sorry sir,i cant answer this question because i'm x really prepared..what to do,i love holiday more than this test!"

boleh je nak buat mcm tu,tapi aku rasa macam memalukan nama kodiang plak...

oh ye,ni dah masuk 10 malam terakhir..jom lipat gandakan ibadah dan ikhlaskan hati kita dgn ALLAH...moga2 naik darjat kita di sisiNYA.amin..

..........sambung buat keja............

1 comment:

Followers

About Me

My photo
penuntut institut pemikiran politik Ibnu Hussian.