Saturday, May 8, 2010

Alhamdulillah....

melihat titis air mata seorang pejuang,sukar utk aku mentafsir apa yg aku rasakan..mendengar amanah yg diberikan,terkedu x tergambar perasaan...terasa berat amanah yg dipikulkan...sudah tiba rasanya waktu untuk aku meninggalkan dunia 'main2'...

sudah semakin jelas jalan yg perlu dilalui..cuma aku sungguh2 mohon kekuatan dari ALLAH..perjalanan ini x mampu ku tempuhi sendiri..jua mohon semoga ALLAH kurniakan si dia pelengkap separuh agama-dari kalangan yg memahami dan mencintai pahit manisnya perjuangan mendaulatkan agama...

kerana hidup ini terlalu singkat,aku semakin menyedari bahawa sesungguhnya aku tidak punya banyak masa untuk mengejar lekanya dunia...risau xterkumpul cukup bekal untuk ke sana...

tuan haji Sulaiman Abdullah&isteri,Hanipa Maidin:antara lawyer yg akan aku jadikan pembakar semangat dalam memulakan langkah pertama...

tidurku malam ini moga bertemankan mimpi,mengkobarkan semangat yg baru mula nak menyala hari ini..

~sekian~

No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
penuntut institut pemikiran politik Ibnu Hussian.