Monday, May 17, 2010

kalaulah.....

kalaulah aku mampu menulis skrip hidup aku sendiri,mesti aku akan menulis lebih indah dari cerita cinta drama2 korea...

kalaulah aku mampu menjangka apa yg bakal tersurat di masa depan,mesti aku akan mengelak dari buat kesilapan..

dan kalaulah aku punya keajaiban untuk melihat lubuk hati seseorang insan,mesti aku jauhi setiap orang yg jahat x berperikemanusiaan..

tapi,ALLAH yg Maha sempurna menganugerahkan makhlukNYA kelebihan yg tidak sempurna...aku xmampu memiliki semua kehebatan...hanya milik DIA lah segalanya...

maafkan aku kerana aku sukar menerima yg datang dgn mudah,aku masih mencari yg sukar2...

maafkan aku kerana membawa persepsi masa lalu ke realiti hidupku yg sekarang..

maafkanlah kerana aku masih mencari2 sesuatu yg aku x pasti...aku ragu2 menerima sesuatu yg melutut di kaki...

kalau ini semua satu kelemahan,maka aku mohon kemaafan..kemaafan yg x mengharapkan belas kasihan untk dimaafi..kerana aku masih berdiri di atas sisa2 kepercayaan,bahawa aku berhak untuk memilih kemuliaan..

selagi mampu,maka inilah usahaku...~
(mohon petunjukMU pada hatiku...maafkan aku Ya ALLAH,kerana aku jahat,tetapi sering meminta yg baik2...)

No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
penuntut institut pemikiran politik Ibnu Hussian.