Thursday, May 13, 2010

hmmmmm....

kalau aku menyepi,sepi itu ada sebabnya..kalau aku diam,diam itu ada alasannya...

hidup ini indah,bukan setiap masa dirundung masalah..masalah itu boleh jadi indah kalau kena cara penyelesaiannya..syaratnya:jangan lari dr masalah,tetapi hadapi dgn berani dan selesaikannya..dgn izin DIA,moga2 segalanya berjalan sempurna..

ada ujian berat tiba2 bertandang,xdipinta,x diduga...1 keluarga terpaksa menanggung bahangnya..mohon kekuatan Ya ALLAH untuk mampu menjadi sumber kekuatan bertahan ibu ayah yg semakin lanjut usia...mohon pertolongan untuk mampu berkongsi susah senang dgn keluarga tercinta..tidak apa2 Ya ALLAH,ujian ini terlalu kecil dibanding nikmatMU selama aku hidup..

mengantuk,esok kena kerja...hidup mesti diteruskan...dgn senyuman. aku hanya akan mengatakan"aku okey!"hehehe..(insya ALLAH)..

No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
penuntut institut pemikiran politik Ibnu Hussian.