Monday, May 3, 2010

perkembangan terkini~

Alhamdulillah, aku masih bernafas dan sihat walafiat..semakin boleh menyesuaikan diri dengan suasana baru..rutin hidup yg baru,manusia2 yg baru,persekitaran yg baru..segalanya baru.cuma aku je,masih aku yg sama..

seronok bila diizinkan ALLAH utk menceburkan diri dlm bidang yg suatu masa dahulu merupakan impian dan angan2. seronok juga bila ditakdirkan berpeluang membuka fail kes2 penting negara yg suatu masa dahulu aku hanya mampu ikuti melalui media massa. antaranya:PP v Rahmat(kes rogol budak tadika),Nizar Jamaludin(kes perak), Shawal v kerajaan Malaysia(PPSMI),mahfuz v utusan malaysia(kes fitnah),banyak lagi..

cuma terdetik rasa lemah memikirkan sama ada aku mampu memikul beban ini suatu hari nanti:memegang status peguam atas kapasiti tanggungjawab,bukan sekadar kerjaya kosong+ mengaut untung...

bulan 5,jadual bos aku penuh..bermaksud jadualku juga mungkin bakal penuh..

kadang2 tertanya2 keadaan kawan2 di tempat lain,adakah bahagia atau sengsara????? apa2 pun,doaku sentiasa mengiringi semoga sahabat2 yg aku sayangi mampu tersenyum sehingga tamat tempoh 'ujian' ini..
aku sendiri sebenarnya 'best' practical sebab x payah perah2 otak untuk belajar.hehehehe..

selamat malam,sekian.

No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
penuntut institut pemikiran politik Ibnu Hussian.